Saturday 9 October 2010

back to school

assalamualaikum..

setelah sekian lama.. setelah penuh sawang2 mengisi ruang, kini baru la blog ni ter'up date'..
cuti di malaysia susah nak up date blog.. sebab xda internet  :) :)

hurm, start sem ni, saja nak update some pictures during a couple of hours masa ke sekolah ari tu...
x byk gamba pun.. jumpa cikgu pun x ramai.. sebab x sempat.. 2 jam je masa yg ada.. gamba pun x amk byk..huhu


ni pintu utama nak masuk sekolah.. 


nilah sekolahnya.. SMK PENGKALAN...






salah satu mural di dinding sekolah .. nak amik sume, banyak sangat.. ni rasanya yg tercantik kat situ kot.
(x habis ronda 1 sekolah tu.. huhu)
 x pastila sama ada cikgu @ student yg buat.. tapi rasanya cikgu yg buat..






cikgu Normizah (Biology) & cikgu sharifah nadia

cikgu mustafa (cikgu sejarah masa form2 & cikgu disiplin@pengawas..) & cikgu Ikha Nadia.. (pj, & cikgu disiplin jugak~)

cikgu ikha ni, tegas betul.. ramai student takut ngan cikgu ni.. tp, cikgu ni jgk antara penasihat peribadi saya.. :):):)



gamba cikgu 4 org ni je yg sempat amik sepanjang 2 jam tu.. ada jugak jumpa beberapa cikgu lain, tp x sempat nk amik gambo..







ni antara hasil "vandalism" saya kat sekolah tu.. ada yg solo, ada jgk vandalism berkumpulan.. 





yang ni bukan saya yg buat.. yg ni student yg buat.. hampir setiap tingkat tgga ada je mural @ ape2 la.. macam2 ada...










ni antara taman2 @ landskap2 yg ada kat sekolah tu.. byk sangat laman... laman fertigasi lah, macam2 la.. xtaula laman ape lg yg ada.. sebab byk jgk yg baru wujud lepas saya abis sekolah dulu..



ni kantin.. kecik je.. tp sinila tempat saya suka lepak lepas kelas, tempat makan tu, jarangla bg saya.. tmpat ni jgk tempat saya bayk mengamuk.. huhuhu... pengganas!!!!





mari melintas jalan besar ni..


sepanjang jalan menuju ke sekolah.. 
di sinilah dahulunya tempat saya merempit dengan menggunakan basikal.. ::D:D:D:D




Kalau nak cter pasal pengalaman kat sekolah, mmg byk.. bukan saya sorg, tp sume org pasti byk kisah dan pengalaman kat sekolah masing2 kan?? hurm, saya upload gamba2 ni, sebab nak kenalkan sekolah ni kpd sesiapa yg xkenal.. sebab bila saya cakap je 

'saya dulu sekolah harian biasa, SMK Pengkalan..'

 pastu mesti ada yg kata pengkalan chepa la.. pengkalan hulu lah.. n macam2 pengkalan la.. huhuhu... so, post ni just nak bg tau, sekolah saya ni xda kena mengena dengan mana2 pengkalan lain.. :):)

i think, enough 4 now.. daaa...


1 comment:

nashaSof!a =) said...

hehehe.. aku pon selalu jugak kena pasal pengkalan tu... jadi naseb kita samela nisah..=) aku sokong statement ko yang last sekali tu.. 150% ;p