Thursday 24 June 2010

special 4 my luv

salam.
haaa.. selepas agk lama dia berhabuk disini.. hari ni baru terbuka kembali..

exam~exam~exam final~...
 mood xm final melanda~ sebab tu agk bersawang disini..

hurm. xm pon sempat nk update blog ek?? ish3


update kali ini khas utk sidia yg special dihati...
juz 4 U

***************************
salam 
awak,  saya rindu awak..
awk, saya sangat sayang awak.. 
awak, saya tahu awk juga begitu...


awk, saya selalu ingat awak.. 
sekadar ym, facebook, webcam....
kol sehari pon rasa x cukup..
saya rasa x cukup, awak..
saya rindu sangat2 kat awk..
awklah org  yg plg spesel buat saya sekarang ni
awklah org yg terpnting buat saya sekarang ni

awk..
saya dah mampu tipu lg..
saya memang sayang awk..
awk, saya nk stdy pon rasa x semangat klu xda awk..
ssh awak.. selalu teringatkan awak...
bila awk msj saya, ym, komen facebook saya,
bg semangat, baru berbunga balik hati saya.. 
rasa macam hidup kembali..


awk.
awak jgn lukakan hati saya..
awk jgn kecewakan saya..
saya tahu, bila saya umumkan pada org akan hubungan kita, pasti dorg sangat terkejut
sangt marah..
tp xpe, saya rela.. 
sebab saya sangat sayang awak..

awak jgn risau, nama awk, masih saya rahsiakan..
mmg xda org yg tahu lg pasal kita..

awak, spesel yg kali ni, cuma nak umumkan pada org laen bahawa saya dah berpunya..
hanya milik AWAK..

***********************************

pasti semua org terkejut kan??
pasti xpercaya..
pasti juga kata ni tipu ni, mesti ada benda len yg tersirat ni..

hahahha


katalah apa sahaja....

hurm,, benda ni mungkin org kata biasa bg org yg "kurang agamanya" (kata org sekarang ni)
tapi, bygkan... kalau 

orang yg kau kenal sebelum ni, yg baik agamanya (kuat agamanya), cantik bacaan quran nya, hikmah bicaranya, baik auratnya, pintar orngnya tiba2 ayat seperti ini pernah dihadiahkan kepada ajnabi yg belainan jantinanya yg bukan mahramnya!!

lebih mengecewakan, sebelum ini, apabila ditegur, siap bejanji aku xkan buat lagi..
sebab aku tahu itu dosa.. aku akn cuba berubah....

(sayu hati. terkesima...indah bahasanya.. semoga dia benar2 berubah~insyaALLAH)

huhu.. mungkin ada yg akan kata.. alah. benda2 tu skrang ni sama je.. orang pki serban tinggi2, g haji banyak kali  pon ade je yg  rogol anak sendiri ~


errrrr.....

cam mne ni??
huh~~~



zaman beralih zaman...
cinta dunia semakin di hati
nasihat di tolak ketepi... 
sebab penghalang cinta sejati`

sedarlah..
semua tu haram!!!!!

itu adalah ZINA!!!


memang betul, benda maksiat ni, dosa, tak kira jenis orang... blh menyerang bila2 masa: anything, anywhere, anywhom.. 

pengajarannya, supaya manusia t itu lebih berhati2. jangan leka, jgn biar hati terleka mohonlah pada tuhanmu agar dijauhkan perkara2 yg dolarangNYA & di teguhkan IMAN.. Amin~ inagtlah, perkara sebegini menyerang saat hati terleka~ mungkin hari ini kita semangat anti zina@ikhtilat, tp akn datang,  hanya ALLAH yg tahu...


Ya Allah, jangnlah Kau sesatkan Kami setelah Kau beri petunjuk kpada kami.. Amin~


Zina itu banyak keburukannya...
semua org tahu...
dah byk org cakap 
dah banyk org type kat blog2 & sebar di majalah2
& dah baynyak jgk org copy paste sebarkan kpada org laen..
& byk kali org pesan & bicarakan..
bkn sekadar di ceramah2, majlis2 ilmu, usrah..
tp di merata2 tmpat & di macam2 keadaan



ingatlah pesanan deen mu...
sesungguhnya, antara seorng lelaki & seorang wanita yg bukan muhrim, yg ke3 nya ialah syaitan~

kita semua tahu kan, syaitan tu memang musuh no 1 manusia~

segala macam cara akan diusahakan untk sesatkan manusia,..

hurm, 
lpas bercouple, telefon2,
pastu keluar makan....
HARAM tu..
even terkenang & teringat dalam hati, rindu2an tu pon  dah kira zina hati..
tu belum lg kalau nk sentuh2
pastu.. oppsss

ada jugak yg terlajak
kan susah~
malu diri, malu mak ayah
malu jgk dekat bdk tu kalau dia hidup
klu dibunuh??
kesian dia.. dah jd kes pembunuhan pulak..

aish~


ish3

oleh itu~



katakan xnak pada zina!! peace ~


NB: ayat bunga2 kat atas tu hanyalah rekaan semata2!!! jgn amk buat suarat cinta utk kekasih bkn mahram anda!! saya x relakan!! ini amaran keras !! bkn minuman keras!!



cukup nisa'
sambung stdy balik!!!

No comments: