Tuesday 13 April 2010

permintaanku..

assalamualaikum...

buat sahabatku,
aku mengharapkan bantuanmu..
nasihatilah aku, tegurlah salah silapku..
kerana aku...


aku bukan superwoman
yg sempurna dari semua sudut

aku bukan superwoman
yg setiap tingkahnya tepat & benar belaka

aku hanya insan biasa
yg byk cacat celanya
yg mudah tersasar hala tujuan tanpa PetunjukNya
byk kesalahan telah kulakukan
byk kesilapan telah kuredahi
byk juga janji yg telah kumungkiri

tegurlah aku
atas segala salah silapku
aku bukan superwoman yg mampu melihat masa hadapanku
aku bukan superwoman yg mampu meneliti & membaca setiap isi hati
aku insan biasa sepertimu
insan yg xmampu menjngka hadapanku
x juga mampu membaca isihatiku sendiri

tegurlah aku
nasihatilah aku
memang
aku bukan superwoman yg mampu menerima teguranmu dgn bgtu mudah
kerana aku adalah manusia yg byk celanya
mungkin mulanya akanku pandng serong teguranmu itu..
tp, tegurlah aku..
kerana itu lbh baik utkku
jgnlah kau jemu menasihatiku
sebelum hatiku keras membatu
sebelum hatiku sudah tdk mampu lg menerima teguranmu


& permintaanku lagi
saat tiba akhir hayatku nanti
satu yg kuharapkan darimu ikhlas dari hati
al fatihah utk rohku
doakan kesejahteraanku
doakan agar diampuni segala dosaku
& teruskanlah jalanmu, sahabatku
jalan perjuanganmu
yg lurus disisiNYA yg MAHA SATU


No comments: